Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5 grudnia 2014

Od Elliot

Szłam, dosłownie potykając się o te ludzkie bachory. Gdyby nie to, że było tu mnóstwo ludzi, którzy mogliby mnie rozpoznać, chętnie bym na nich nawarczała, serio. Zapewne uznaliby mnie za wilka, których również jest tu sporo i bym miała przechlapane. Po paru minutach tłum się przerzedził i mogłam bez problemu skręcić w jedną z bocznych uliczek pomiędzy wieżowcami. Pod ścianami stali obdarci i śmierdzący menele, których oczy pierw skierowane były na cy.cki, a później na tyłek. Jeden z nich nawet spróbował za niego złapać, ale szybko cofnął rękę, kiedy na jego policzku zakwitł czerwony kwiat krwi. Dobrze, że założyłam dzisiaj parę pierścionków.
- Ej, maleńka, spokojnie! - zawołał menel-kolega faceta, któremu z policzka ciekła krew.
- Spier.dalaj. - odpowiedziałam i otworzyłam drzwi jednej z klatek. Śmierdziało w niej moczem i dawno już wypalonymi papierosami. Jeszcze raz spojrzałam na kartkę z adresem. Wszystko się zgadzało, tylko gdzie jest ten Ktoś z kim miałam się spotkać?

<Ktokolwiek?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz