Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

29 grudnia 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Zacząłem powoli jeść chociaż czułem, że dużo w siebie nie wepchnę, może to przez to że jestem wampirem?
- Co masz taką minkę?- poczułem jak mnie Hijo głaszcze po udzie.- Stało ci się coś?
Drugą ręką pogłaskał mnie po policzku, nie wiedziałem czy robi to bo coś do mnie czuje, czy po złości. Prawdopodobnie to drugie. Zastanawiałem się też dlaczego Phan nie reaguje, jak dalej tak pójdzie to Hijo mnie jeszcze pocałuje.
- Daj mi zjeść w spokoju, hm~?- uśmiechnąłem się i przenisołem jego dłoń na stoli.- Poopowiadaj czy nadal jesteś w zawodzie, bo ja ostatnio ze swojego trochę wypadłem.
- Ty wypadłeś ze zleceń?- prawie się zaksztusił.- Pierwszy raz słyszę coś takiego. Ja w swoim jestem nadal.
- Chciałem trochę odsapnąć~.- nawinąłem kluseczki na widelec i włożyłem do ust.- Zająć się związkiem.- uśmiechnąłem się.
- Jaki słodziak z ciebie!- Hijo zaśmiał się, złapał mnie i przytulił mocno do siebie, tak że prawie oddychać nie mogłem.
- Puść!- pisnąłem i złapałem głęboki oddech gdy mnie puścił.
- Co tak mało zjadłeś? Phantom, ty wcale nie dbasz o tego kociaka.- złapał mój widelec.- Nakarmię cię.
- Nie wiem czy dam radę zjeść, od niedawna gustuję w innych przysmakach.- delikatnie pokazałem mu kły.
- Interesujące, ale jeść i tak musisz.- zaśmiał się i zaczął nawijać kluski na widelec.- Mieszkacie w tym mieście?
- Nie.- warknął Phantom.- Mieszkamy w innym. Daleko stąd.
- I tak się z tobą skontaktuje Will.- puścił mi buziaka.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz