Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 lutego 2015

Od Williama c.d Phantom'a

Jak to miło że ktoś doceniał mój urok~! Wszyscy na drodze chwalili mnie, chcieli pomóc i mówili że jestem piękny~! Jakie to super~! To uczucie, że dzięki urodzie można kimś kontrolować~! Kiwnę tylko palcem, a już ktoś do mnie podleci by spełnić życzenie pięknej dziewczyny.
Ale muszę pracować nad tym żeby to Phantom zwracał na mnie jeszcze większą uwagę niż zazwyczaj, chociaż nie wiem czy pod jego względem jest to mozliwe.
Po dotarciu do naszego "nowego" domu od razu ruszyłem do łazienki. Jak można mieszkać w takiej klitce? I to w takiej... szarej klitce... Trzeba tu będzie zrobić coś żeby było przytulnie~! No i nakupować jedzenia i pościeli.
W łazience zacząłem rozpakowywać wszystkie łazienkowe rzeczy typu żele, świece i gąbki. Myślałem że krócej tam posiedzę ale co jakiś czas zauważałem coś brudnego i musiałem, po prostu musiałem to wyczyścić.

Do rzeczywistości przywrócił mnie pisk Phantom'a. wyleciałem stamtąd jak poparzony i co ujrzałem? Nizimi. Co ona tu robi? Mieszka...
No ja nie wiem czy tu jest miejsce jeszcze dla ducha!
- Will! Jaki ty piękny! Phantoma to podnieca? On ci kazał się tak wystroić~?!
- Ne Nizimi~.- uśmiechnąłem się uroczo.- Nasza obecna sytuacja wymagała przebrania. Ale cudnie wyglądam, no nie~?- zrobiłem piruecik.
- No jasne~!- powtórzyła mój gest i wzleciała trochę w górę.- To teraz mieszkacie ze mną~? Będę mogła oglądać yaoi!!!- myślałem że eksploduje z radości.
Zaśmiałem się i spojrzałem na Phantoma, on trwał nadal z przerażoną miną.
- Yare yare... Nizimi, zszokowałaś mojego Phantusia...- jęknąłem słodko i podszedłem do chłopaka, przytuliłem się do niego i zaśmiałem.- Phantuś, będziemy podglądani podczas naszych zabaw~. Już mamy pierwszą fankę~! Jeszcze trochę i manga o nas powstanie.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz