Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

17 lutego 2015

Od Jeremiasza c.d. Viellene

Zamyśliłem się. Jeśli wie kto to, to zapewne ten czarownik już nieraz uprzykrzył życie rodzinie Tokage. W końcu chyba wspominała, że przez niego wymarli. Zatem, naturalną koleją rzeczy, czy jeszcze przed tym jak marnie skończyli, nie mogli zebrać swoich potężnych, smoczych mocy i dokopać temu delikwentowi? Byli ignorantami, czy może nie byli wcale tak potężni za jakich się podawali? Nie ważne. W każdym razie ten fakt bardzo mnie niepokoił i już miałem się o to zapytać Viellene, jednak w porę przygryzłem sobie język: zapewne pytanie spadkobierczyni o takie rzeczy nie było dobrym pomysłem. Postanowiłem więc to przemilczeć.
- No i co dalej..? - spytałem, gdy zauważyłem, że milczy i wpatruje się we mnie - Gdzie mieszka, kto mu pomaga, jak przejawiają się jego moce, jak wygląda...
- Emm.. - zastanowiła się - Dokładnego miejsca jego pobytu nie znam, ale podejrzewam, że znajduje się gdzieś w Levrii.
- No tak.. - westchnąłem - ..ułatwia to trochę sprawę, ale szczerze powiedziawszy: zdajesz sobie sprawę, jak wielka jest Levria?
- Ej, ej..! - pogroziła mi palcem - Czy ja słyszę niezadowolenie od mojego sługi..? - skrzywiłem się, nie zamierzałem być jej sługą. Niewolnik a pomocnik to dwie różne rzeczy - Owszem, mam lekki niedobór informacji o tym typie.. - rzekła starając się brzmieć tak, jakby to nie miało szczególnego znaczenia dla misji - Ale od czego mam ciebie?
- Nie mam pojęcia. - przyznałem - Nie wiem jak wyobrażasz sobie moją pomoc.

<Viellene?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz