Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

21 lutego 2015

Od Emily

Błąkałam się po domu, co jakiś czas zerkając przez okno. Czułam, że ktoś przyjdzie. Czułam to. Spojrzałam na zegarek. Jest 4 w nocy. Przez ok. 13 godzin nic nie jadłam, nie piłam, nie wyszłam do toalety tylko wyglądałam przez okno.
- Ech, to pewnie tylko jakieś głupie uczucie. - powiedziałam sama do siebie po czym wyruszyłam do łazienki, żeby się przebrać.
Kiedy już się przebrałam, spojrzałam w lustro. Stała za mną jakaś czarna postać. Krzyknęłam i szybko odwróciłam się za siebie. Nikogo tam nie było.
- To tylko, dlatego, że jeszcze nie śpisz. - znowu gadałam do siebie.
Poszłam do sypialni i już miałam rzucić się na łóżko, gdy nagle usłyszałam dźwięk dzwonka. Westchnęłam i poszłam w kierunku przedpokoju. Otworzyłam drzwi.
- Jesteś osobą, która miała do mnie przyjść, czy jesteś tu, dlatego, że krzyknęłam? - spytałam.
<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz