Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

6 maja 2015

Od Isabelle cd. Elena

Wróciłyśmy do domu Eleny. Choć była trzecia w nocy żadna z nas nie położyła się spać. I żadna z nas nic nie mówiła. Obydwie pogrążone byłyśmy w zamyśleniu...
Mnie zastanawiały słowa szarookiej. Czyżby moja nowa przyjaciółka kogoś zabiła?
Kiedy brunetka mówiła o niej jako o morderczyni ta nie wyparła się tego...
Po za tym, gdyby to tamta dziewczyna była zła to przecież nie mówiłaby nic o policji ani nie ostrzegałaby Eleny...
To wszystko jest takie skomplikowane.
A może to tylko pozory? Może to moja towarzyszka jest tą pozytywną postacią...
A tamta jedynie doskonałą aktorką? Albo Homukulusem ,który zabije mnie przy najbliższej okazji?
Nie wygląda ,ale one podobno bardzo dobrze się maskują...
Dlaczego nie mogę mieć kogoś zaufanego ,który powie mi: Ta jest dobra, ta jest zła...?
To ,by znacznie ułatwiło sprawę...
Albo gdyby choćby ,któraś z nich była ze mną całkowicie szczera...
W każdym razie trzeba spróbować wypytać Elenę. Jeśli się nie uda to jutro w nocy znów pójdę na spacer. Może znów znajdę postać o szarych oczach.
W moim planie było trochę zbyt dużo "może " ,ale zawsze warto spróbować...
-Nazywasz się Elena?
-Tak. Dokładniej Elena Omega Morgan. A ty?
-Isabelle Nicole Gray.
Znów zaległa cisza. No ,ale przecież się nie poddam.
-Jakiej rasy jesteś?
-Yhyyy.
Ten dźwięk wyrażający potwierdzenie niewiele mi dał.
Trudno. Może spróbuję z nią pogadać rano...
Jeśli mi się nie uda... No cóż, muszę się dowiedzieć prawdy.
Nawet jeśli prawda jest taka ,że nie chcę jej znać.

<cd. Airis i Elena>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz