Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

10 maja 2015

od. Isabelle cd. Airis

Siedziałam obok Airis. Siostry zabójczyni ,którą polubiłam.
Szarooka nie jest miła. Ale jest milsza niż Elena. Nie rozumiem tego.

Najpierw myślałam ,że to ta postać ,która obecnie jest cała mokra jest ta złą wiedźmą.
Później ,że może to Elena taka jest.
Teraz myślę ,że nie wiem nic o żadnej z nich.
No. oczywiści prócz tego ,że Elena to zabójczyni.

Moje smętne rozmyślania przerwała brunetka.
-Ile masz lat?
-16
Jej spojrzenie jakby chciało powiedzieć: A. To dlatego jesteś taka naiwna.
-A ty?- zapytałam raczej z chęci potrzymania rozmowy niż z ciekawości
-21
-Aha.
Nie zależnie od jak starała się jedna i druga ze stron nasza rozmowa ograniczała się do: "Yhy"
 "Fajnie" "Super" "Okej" itp.
Kiedy przestało padać Airis nagle opuściła ochota do siedzenia na dworze.
-Można ,by pomysleć ,że jesteś zwierzęciem wodolubnym.- zauważyłam z drobnym uśmiechem
Dziewczyna zaczęła się śmiać jakby miała co najmniej osiem lat mniej niż ma.
Później zatkała sobie usta, mruknęła jakieś przekleństwo pod nosem i rzuciła mi ciche "Pa"

< Airis? Sorry ,że tak krótko
,ale nie wiedziałam jak to rozwinąć.>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz