Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 maja 2014

Od Snow c.d. Phantom'a


-W sumie to, kiedy wypuszczasz swoją ,,nie do końca" rybę? Bo chyba nie chce, aby Pepe ją skonsumował...
-Em... nie są to jakieś określone godziny, ale nie wypuszczam Krysi za często.
-Nazwałeś ją Krysia?! Nietypowo, ale całkiem fajnie.- uśmiechnęłam się.
Ruszyłam parę metrów przed siebie. Szybko wypatrzyłam sobie mieszkanie. Na samym końcu. Była w dobrym stanie, mała chatka.
-Super!- otworzyłam drzwi, ale zaraz się odwróciłam- Jest tu w pobliżu miasto?
Kot zeskoczył z moich rąk i automatycznie wszedł do chatki przez uchylone drzwi. Znak, że wybrałam dobrze. Przyjrzałam się dobrze słoikowi z rybą. Była niezbyt duża, ale spora jak na rybę z akwarium.

<Phantom?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz