Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

18 maja 2014

Od Williama c.d Phantoma

Wtuliłem się w ciało Phantoma, okrywając się trochę jego płaszczem i po prostu zasnąłem. Ni było zbyt wygodnie, ale przynajmniej ciepło i miło. Nie wiem kompletnie ile jechaliśmy, ale obudziło mnie podrzucenie wagonu jakbyśmy coś przejechali (oby to był ten clown...). Uniosłem się na rękach i obejrzałem dokładnie przedział w którym byliśmy. Nic się nie zmieniło oprócz tego, że zaczynało już zmierzchać, czy tam się jedzie aż tak długo?
Spojrzałem na Phantoma i on nawet nie drgnął i co fajniejsze to mnie przytulał~! No ale to nie może trwać wiecznie, a szkoda..
- Phantuś~.. Wstawaj skarbie~!- usiadłem i rozmasowałem sobie kark, ja mam zbyt delikatne ciało by spać w takich warunkach.
- Co...?- mruknął i przetarł oczy by chociaż trochę się rozbudzić.- Dojechaliśmy?
- Chyba jeszcze nie~.- ziewnąłem.- Przydałoby się sprawdzić kiedy jest nasza stacja, chyba, że zrobiliśmy parę razy kółko~!- zachichotałem.- Pójdę do jakiegoś przedziału, ale najpierw pomasuj mi plecki bo mój kręgosłup cierpi...- jęknąłem.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz