Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 maja 2014

Od Williama cd Phantom'a



Spojrzałem w przestrzeń tuląc się do Phantom'a. Nie było tu nic, żadnych ludzi, żadnych obiektów do obserwacji i zabawy nimi, został tylko Phantuś, który prawdopodobnie popełni samobójstwo po tym jak spędzi ze mną więcej czasu.
Jak nie mam koło siebie więcej niż dwójki ludzi to zaczynam wariować.
- Chodźmy przed siebie, może znajdziemy jakieś miasto~..- uśmiechnąłem się lekko trochę przerażony. Jak nie mam co robić to jestem albo leniwy albo zbyt uciążliwy.
Ruszyliśmy we dwoje spokojnym krokiem i ja głownie skupiałem się na wypatrywaniu czegokolwiek, że też musieliśmy trafić na takie zadupie!
Na domiar wszystkiego zaczęło padać jak nie wiem i błyskać się.
- Phan, musimy gdzieś przesiedzieć tą burzę…- mruknąłem, wolałem być w jakimś mieście.
- A to dlaczego?
- Na bank uderzy w nas piorun, jesteś najwyższym punktem tutaj, szkielet parasola jest metalowy i do tego ja ściągam pioruny.- westchnąłem.- Mnie się nic nie stanie, gorzej będzie z tobą…
- Tu nic nie ma jakbyś nie widział.- mruknął do mnie.- Ale mam pomysł.- uśmiechnął się nagle złowieszczo.- Skoro ściągasz pioruny, to się odklej ode mnie, idź obok i ściągaj je na siebie.
- Ale tam pada..- jęknąłem patrząc na obszar poza parasolem.- Jesteś okrutny.- nadąsałem się.- Dawaj swój płaszcz to pójdę.
Nie chcę by Phantom'owi się coś stało, ale nie chcę też zmoknąć.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz