Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

25 maja 2014

Od Williama c.d Phantom'a

- W sumie to myślałem, że na mnie nakrzyczysz i tu zostawisz~.- westchnąłem z ulgą.
- Nie mam powodu.- wzruszył ramionami.- Co robimy?- powiedział trochę ciszej.
- Sądzę, że powinniśmy stąd spadać, mimo tego, że na dworze jest zimno~...- zgarnąłem swoje spodnie i zacząłem na siebie zakładać, a Phantom spakował nasze rzeczy które musieliśmy wyjąć. Złapałem jeszcze jakieś jedzenie pakując w foliówkę i wsadziłem do torby.
- Trzeba jeszcze znaleźć jakąś mapę...- szepnąłem, a Phantom zaczął przeszukiwać szuflady. O dziwo nie miał trudności ze znalezieniem jej.
Ubrani i gotowi do drogi, z kluczem do drzwi wyszliśmy z tej przeklętej chałupy zostawiając tam tego biednego puchatego kotka.
Zostawiając klucz pod drzwiami ruszyliśmy pędem przez miasto, chyba będę musiał zbajerować paru ludzi w celu zdobycia pieniędzy bo widocznie czeka nas dłuuuuga droga.
- I co teraz?- wysapałem siadając na brzegu fontanny, w końcu chwila odpoczynku.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz