Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

20 maja 2014

Aktualności

W tym poście jest kilka spraw do omówienia.. chyba większość się domyśla jakich.

Punkt łan:

Wy leniwce -.-
Od niedawna po lewej stronie strony watahy jest licznik opowiadań każdego członka. Jeśli osoby, które mają mniej niż 5 opowiadań, nie przekroczą tej magicznej liczby do czerwca, to zostaną wyrzuceni z watahy. Nikt poza jedną osobą nie zgłaszał mi nieobecności/szlabanu/niemożności pisania, wynika to jedynie z waszego lenistwa i ignorancji. Zazwyczaj jeśli gdzieś dołączamy to chyba nie po to, aby zalegać w karcie, ale żeby jednak być chociaż trochę aktywnym, tak?
Pięć opo w tydzień to nie jest naprawdę dużo, zwłaszcza, że nie muszą być przecież kolosalne.
Zagrożeni i wzywani do nawrócenia są:
- Snow,
- Over,
- Yume,
- Kurumi.
Jeśli po prostu gdzieś macie tą watahę to proszę: napiszcie mi na poczcie bym was usunęła. Ja was przecież do członkostwa nie zmuszam. 

_________________________
Punkt tu:

Jak widzimy zmieniło się tutaj trochę; namęczyłam się z nagłówkiem i resztą, ale było warto - nie wygląda to tak prymitywnie. 
Pojawiły się również nowa opcja, jak już wcześniej napisałam, licznik opowiadań. Kolejną sprawą jest to, że zmodyfikowałam trochę zakładkę "Tereny". 
Zapraszam do zwiedzania odmienionych terenów. 

_________________________

Punkt tri

Ostatnia sprawa... chyba najsmutniejsza... KISIEL PRZEGRYWA W ANKIECIE!
Kisiel spadł na trzecią pozycję O.O to niewybaczalne! Fani kiśla - łączmy się i głosujmy! Pokażmy światu, że kisiel nie jest sam!
I oczywiście zachęcam do głosowania również na inne artykuły spożywcze, one też są ważne oczywiście.. ale nie tak jak kisiel! xD

Ogólnie to ta ankieta odniosła sukces - ta zrobiona w starej watasze miała łącznie około 250 głosów (wtedy też wygrała galaretka -.-), a sama widziałam w innych watahach próby naśladownictwa jej (podobne pytanie i podobne opcje - nie uwierzę, że to przypadek. Poza tym nic do tego nie mam - ankieta jest typowo humorystyczna, więc powielanie jak najbardziej dozwolone ^^). Chyba te pół roku temu rozpoczęliśmy nową modę, kochani.. xD zatem nie pozwólmy tradycji upaść!




No, to chyba tyle. 
Wasz nieukochany Alfa,
Phantom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz