Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

24 maja 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Szedłem kilka kroków od Phantom'a nakrywając się jego dużym, aczkolwiek bardzo przyjemnie pachnącym płaszczem. Co jakiś czas spoglądałem w niebo by odgadnąć, że zaraz walnie we mnie piorun, było to dziwne uczucie, ale bardzo mnie ożywiało i dodawało energii.
Szliśmy jakieś dwie godziny, podczas których niewyobrażalnie się męczyłem brakiem jakiegoś człowieka prócz Phantom'a, ale w końcu na horyzoncie widać było jakąś małą wieś, to pewnie było to miasto.
- No w końcu~!- uśmiechnąłem się przyspieszając kroku.- Szybko Phantom!
- No idę, idę.- mruknął próbując mnie dogonić.
Wdać, że jemu ten spacerek też zaczynał się dawać we znaki, a przecież w ogóle nic nie mówiłem więc powinno mu być przyjemnie.
- Głoooodny jestem i chcę mi się spać!- jęknąłem omijając kałużę. Dobrze, że doszliśmy do tego miasteczka bo zaczynało być już ciemno, a deszcz nie przestawał padać. Jeśli tak będzie lało całą noc to jutro woda będzie do kostek.
- Twoim zadaniem jest zaspokojenie moich potrzeb.- spojrzałem zły na Phantom'a, gdy minęliśmy pierwszy domek.- Teraz ty się poświęcisz.
A jeśli tego nie zrobi to ja się nim zajmę, tak, że przeżyje traumę, co ja gadam? I tak przecież to zrobię~!

[Phan?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz