Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 maja 2014

Od Phantom'a c.d. Snow

- Przepraszam, dlaczego to jest dziwne? - przytuliłem trochę słoiczek z Krystyną - Każdy ma inne zainteresowania.. ja na przykład bardzo lubię koty, ale zawsze miałem psy. I ze względu na to..
- I ze względu na to, że miałeś psy masz teraz rybę? - spytała nie mogąc znaleźć połączenia tych dwóch faktów - Nie rozumiem.
- Bo wiesz.. to nie jest do końca ryba. Znaczy się jest rybą.. a dobra! - machnąłem ręką - Nie chce mi się tego tłumaczyć, długa historia. W każdym razie myślę, że ważniejszą sprawą obecnie jest to, byś wybrała sobie mieszkanie. - wskazałem na wioskę, która rozciągała się na całe, wielkie jezioro - Robi się ciemno i lepiej zająć się tym puki komary tak nie gryzą. Niestety... - wszedłem na mostek i zacząłem iść dalej - ..życie nad wodą ma pewne minusy, a te latające insekty to jeden z nich!
Dotarliśmy do końca tego molo i doszliśmy do kwadratowej, drewnianej kładki z której ponownie odchodziło sześć mostków; cztery z nich wędrowały do drzwi mieszkań, piątym przyszliśmy, a szósty prowadził do kolejnej kwadratowej kładki.
- Niektóre z tych domów... - rzekłem - ..mają wydziergane imię lokatora na drzwiach, po tym poznasz zajęte lokale. Poza tym możesz sobie wybrać jaki dom chcesz; ciągną się aż po kilometr stąd, chodź nie radzę mieszkać na samym końcu; chyba, że lubisz samotność. Masz jeszcze jakieś pytania? - spytałem, mierząc przy tym podejrzliwym wzrokiem Pepe, który zerkał na słoik z Krystyną.

<Snow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz