Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

29 maja 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

William się poprawił.. chce iść marudzić maszyniście, a nie mi.. to był dla mnie pozytywny szok.
Rzep, który się odrzepił, wyszedł z przedziału gdy tylko kiwnąłem głową, ale wrócił zaraz blady, przestraszony i dygający. Rzucił się na moje kolana budząc kota (czy kotkę, nie mam o tym pojęcia) i spojrzał na mnie wielkimi gałami.
- Tam jest On.. - rzekł wpatrując się we mnie, a ja przekrzywiłem głowę - Znalazł nas..
- On? - spytałem zaskoczony, nie wiedziałem o co chodzi - Czy babsztyl nas dopadł..? - pokręcił głową - Nie wiem o co ci chodzi.. - westchnąłem, położyłem puchacza na siedzeniu i wyjrzałem na inne przedziały.
Ku mojemu zdziwieniu w sąsiednim przedziale siedział nie kto inny jak..
- Przecież to nie możliwe.. - zastygnąłem w bezruchu i zacisnąłem ręce na drzwiczkach - ...jak on zdołał.. czy to na pewno...
- Tak. - rzekł William - Clown nas znalazł!

<Williamku?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz