Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 marca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Całe szczęście odzyskałem już wzrok~! Powinienem być wdzięczny chłopakowi, no i trochę jestem, nie byłbym najszczęśliwszym człowiekiem gdybym miał tak już na zawsze.
- Oczywiście, że tak~!- uśmiechnąłem się szeroko i podniosłem się.- A poniesiesz mnie jeszcze~?
- Chyba śnisz.- mruknął i zaczął schodzić ze wzniesienia.
- Neee~... Proszę~! Jestem taki zmęczooony~...- jęknąłem idąc za nim.
- Niby czym jesteś taki zmęczony? Co? To ja cię niosłem.- oburzył się.- To nie chcesz iść do tego miasta?
- Jasne, że chcę~! Jakoś dam radę~!- zachichotałem.
Ruszyłem za nim w milczeniu i zastanawiałem się co ja mam niby w nocy robić w tym mieście? Dlaczego nie przyszliśmy tu za dnia~? Tylko pijacy i dziwki szlajają się po nocach, a z nich jest mało zabawy.
- Phantuś... Powiedz tak szczerze~! Gdybym był ślepy to byś się mną opiekował czy byś mnie porzucił~?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz