Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

- A ja tam jednak uważam, że chcesz kontynuować randkę~!- zachichotałem i przytuliłem do siebie mocno Mieczysława.- Jak zasnę na stojąco to będziesz mnie nieść.
- Jasne, bo ja twój tragarz.- zakpił i ruszył z powrotem w stronę festynu.
Pobiegłem za nim dzielnie trzymając moją pandę przy sobie. Niedługo potem znów staliśmy wśród straganów i innych atrakcji. Byłem już trochę zmęczony, nie spałem jakieś trzy dni, ale wiedziałem, że dotrwam do powrotu do domu. Bardziej od zmęczenia dokuczał mi głód, Phantom nadal nie zorganizował nic co można by bezpiecznie włożyć do ust.
- Zjedzmy coś i napijmy się czegoś~!- uśmiechnąłem się szeroko. Mimo jego wcześniejszych protestów wziąłem go pod rękę.- Ja mam ochotę na herbatkę i coś ciepłego, może kurczaka albo coś. A ty~?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz