Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 marca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Czy on myśli, że się przestraszę? I kto tutaj jest idiotą? Eh no ale przecież sam zmuszam go do myslenia, że jestem jakimś mazgajem~!
- Tylko jeszcze wytrę sobie włosy~!- uśmiechnąłem się szeroko i poszedłem do łazienki, o dziwo trafiłem od razu. Chłopak był mało skomplikowany. No cóż, widocznie trafiłem na kolejna przeciętną jednostkę. Chyba tylko ja jestem niezwykły~!
Złapałem jakiś ręcznik i wytarem sobie głowę, potem odwiesiłęm go na miejsce i wróciłem do Phantom'a.
- Możemy iść~!- uśmiechnąłem się i wyszedłem z domku.- Nie waż się wziąć Krystyny bo to będzie najstraszniejsza rzecz na tym cmentarzu czy czymś tam.
- Nie wezmę tam mojej kochanej rybki.- oburzył się.
- Tak, tak... Dbaj o jej zdrowie~...- ruszyliśmy przez mostek.- I zostaw ją bez żarcia, ależ ty mądry jesteś~!- zachichotałem.- Tak w ogóle to dziękuję, że dałeś mi ubrania i pozwoliłeś jako tako wysuszyć, a teraz prowadź do miasta, mam ochotę się zabawić~!- ludźmi oczywiście i ich marnymi emocjami które dają mi tyle uciechy. Jakże cudownie jest słyszeć krzyk człowieka którego namówiło się na skoczenie z dachu, a potem odgłos który wydobywa się po tym jak jego ciało spotyka się z twardą ziemią.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz