Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 marca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

- No jak tak bardzo prosisz~...- uśmiechnąłem się i poklepałem go po ramieniu.- Ale tutaj jest wiocha... Wszędzie tylko mrówki i inne robactwa!
Phantom nie odpowiedział mi tylko poszedł w kierunku swojego domku, ruszyłem za nim, a z mojej twarzyczki nie schodził uśmieszek. Czyżby Phantom był kolejną duszyczką którą będę mógł się bawić~?
Muszę go w ogóle o wszystko wypytać, bo ja muszę wszystko wiedzieć, w końcu jestem bogiem, ne~? Zapytam się go na pewno czy jest tu jakieś miasto, muszę mieć przecież jakieś zabaweczki~! Bo sam Phantom mi nie wystarczy.
Wleźliśmy do tego domku, zadymionego domku. Zatkałem nos i spojrzałem na chłopaka.
- Neeee~... śmierdzi tu, coś ty robił?
- Jedzenie.- mruknął.- Niedługo powinno się wywietrzyć.
- No ja myślę~! Daj mi jakiś kocyk i ubrania~! Zaczyna mi się robić zimno~..- potarłem ramiona, chociaż to nie przyniosło większych skutków bo byłem cały mokry.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz