Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 marca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Obejrzałem wszystko dokładnie, co by tu porobić~? Jest festyn, wszędzie pełno ludzi którymi można się pobawić i Phantuś obok, po prostu żyć nie umierać~!
- Skombinuj coś do żarcia, głodny jestem jak nie wiem co~..
- A dlaczego niby ja?- spojrzał na mnie.
- Bo ty obecnie masz kasę, ja będę mieć za parę chwil~! Spotkajmy się tutaj za piętnaście minut~!
Nie słuchając jego odpowiedzi wszedłem między ludzi i ruszyłem w stronę jakiś straganów. Podwędzenie pieniędzy paru naiwniakom nie był trudne, ale moją uwagę przykuł pewien clown. Był wysoki, stary i brzydki, a na ryju miał biała farbę i czerwony, duży nos. To co mnie zaciekawiło miał w kieszeni, to była kupa forsy~!
- Dzień dobry~!- uśmiechnąłem się słodko i podszedłem do niego.- Zrobiłby mi pan pieska z balona?
- A ileż to masz lat mały, co?
- Czternaście, to będzie dla mojej dziewczyny.- dobrze, że wyglądałem młodo.- Zrobi pan~?
- Już się robi.- uśmiechnął się i oblizał usta.
Bleee.... On ma chyba na mnie ochotę... Clown pedofil, ale mi zależy tylko na jego kasie. Facet zaczął dmuchać balon, a ja w tym czasie (gdy on tak sapał), podwędziłem mu to co miał w kieszenie. Naprawdę niezła sumka~!
- Proszę.- podał mi zrobionego pieska.
- Dziękuję~!- odebrałem go i odwróciłem się na pięcie.
Poszedłem na miejsce spotkania z Phantom'em, dobrze, że tamten przebieraniec nie zaczął mnie gonić. Na początku nie mogłem nigdzie zauważyć mojego kolegi, ale w końcu mi się udało, podszedłem do niego i dałem pieska z balonów.
- To od miłego clowna~! Masz coś do jedzenia~?
- Za duży wybór, nie wiem co byś chciał.- westchnął.
- To chodźmy razem~!- uśmiechnąłem się szeroko i złapałem go pod rękę. Phantom był widocznie zaskoczony.
Zauważyłem jak dwie nastolatki które koło nas przeszły zarumieniły się i zaczęły cicho chichotać. A gdyby ciągnąć tą zabawę dalej~? Musi być wesoło~!
Przytuliłem się do ręki chłopaka.
- Nee~.. Phantuś poudawajmy parę~!
- Co?!- spojrzał na mnie zszokowany, cudowna mina~!
- Najpierw pójdziemy coś zjeść, a potem zagrasz w jakąś grę i wygrasz mi dużeeeego misia~! Plossse~.. Wygraj mi misia, najlepiej pandę~!

[Phantom? XD]

Willuś to robi by było mu wesoło XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz