Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

22 marca 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

Uklęknąłem i zacząłem zbierać kawałki szkła nie słuchając jego żałosnych uwag na temat mojej pustej lodówki. Jak się chce coś zjeść to się zapierdala do lasu na jagody; sądził że co, całe życie będzie mu ktoś usługiwał? Zabawny typek.. ale zapewne niedługo się przejedzie na swojej arogancji.
- Po co mam o sobie cokolwiek mówić? - podniosłem wzrok na niego i zauważyłem, że naniósł mnóstwo błota do domu.. mogłem go tutaj jednak nie spraszać. - Jestem pewnym człowiekiem mieszkającym sobie ze swoją ukochaną rybką - skrzywił się - ..w opuszczonej osadzie. Zwiałem od mojej rodziny.. - ugryzłem się we wargę i przemilczałem fakt, że w rzeczywistości to zostałem z niej wykopany - ..i postanowiłem sobie tutaj osiąść. Wystarczy? - podniosłem się i spojrzałem na niego obojętnie - Ale tobie jak widzę gęba się nie zamyka.. więc może to ty zaszczycisz mnie jakąś dłuższą opowieścią.. - ciągle zerkał na garnek z Krysią.

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz