Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

1 kwietnia 2016

Od Is cd. Eleny

Byłam pewna, że pożałuje mojej decyzji, ale mimo to sięgnęła po następne ciasteczko. Szczerze mówiąc wcześniej nie jadłam zbyt wielu słodkości, a teraz czułam, że był to czas stracony.
Zresztą, obecnie nie miałam zbyt dużego wyboru...
W okolicznych wioskach wszystkie puby czy oberże podawały jedynie mięso i ziemniaki w dowolnej kolejności.
Z tego co zdążyłam zauważyć żadnemu z stałych klientów to nie przeszkadzało,tym bardziej z jedynym napojem było tanie piwo, smakujace jak  woda z octem i spirytusem.
Zresztą, czego możnaby się spodziewać po tak barwnych postaciach?
Wystarczyło, że Elena poszła do toalety, żeby jakiś pijany facet zapronowal mi szybka przygodę bez zobowiązań.
Muszę przyznać ze czułam się bardzo nieswojo w tego typu miejscu, ale Elena chyba wyczuła wszystko swoim  instynknem i w porę wróciła z odsieczą.
Od tej przygody żywilam się głównie wypiekami Barry'ego, co jedynie polepszalo jego dość zepsuty humor.

***
Jednak na szczęście dla mojego żołądka, jeszcze tego samego dnia Barry dostał zaproszenie na rodzinną imprezę w ramach  "przepicia" nowego  małżeństwa.
Mimo, że cel ten nie wydał mi się zbyt rozsądny, zgodziłam się być osoba towarzysząca.
Elena uznała ze mimo wszystko zostanie, ale zachęcała nas obojga do spędzania do spędzenia nocy u kuzynów.
Mimo,  że Barry na początku się opierał, został pokonany przez retoryczne argumenty.
Zaczęłam się zastanawiać, czy nie moglibyśmy zabrać z nami Jamey'go i mimo że Elen uznała to za dobry pomysł, chłopak nie zgodził się belkoczac coś jedynie o swoim bracie.
Mimo że martwilam się trochę o starego kumpla mojej przyjaciółki, uznałam, że  zostaje w dobrych rękach wiec z ledwie lekkim niepokojem odjechałam na imprezę poślubną.

{cd. Elena
Mam nadzieję że się podoba ;-)}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz