Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 września 2015

Od Isabelle cd. Elena

Znalazłam beczkę napełnioną tylko w jednej czwartej.
Przelałam jej zawartość do pozostałym i rozejrzałam się jeszcze raz.
Klapa była metalowa. Sufit natomiast zrobiony był z byle jak posklecanych desek.
Przeszukałam wszystkie szafki i znalazłam ciężki, kuchenny nóż.
W sumie siekiera byłaby lepsza, ale to też się nada -przyszło mi do głowy.
Wzięłam wielki zamach i uderzyłam w beczkę.
Po kilku takich, zostały tylko kawałki.
-Widać od dawna nikt tu nie zaglądał, trafiłam na naprawdę starą beczkę- powiedziałam do siebie
Znalazłam to czego szukałam. Metalową obręcz.
Wybrałam jeden z półokręgów i włożyłam pomiędzy deski.
Szarpnęłam. I jeszcze raz. I kolejny.
Obluzowała się.
Włożyłam mój pręt jeszcze raz.
Tym razem wyszedł pomiędzy dwoma kolejnymi deskami co sprawiło, że do mojej głowy przyszedł inny pomysł.
Złapałam metal po dwóch stronach i zawisłam na nim.
Usłyszałam jak drewno trzeszczy.
Po chwili stałam pod niewielką, aczkolwiek mi całkowicie wystarczająca dziurą.
Uszczęśliwiona, podciągnęłam się i wyszłam z małego więzienia.

***

Barry'go znałazłam przy stoliku z zakąskami. 
Siedział z miną cierpiętnika i powoli przeżuwał jakąś czekoladkę.
-Znalazleś Elenę?
Podnióśł głowę i spojrzał na mnie nieobecnym wzrokiem.
Dopiero po chwili zorientował się ,że to ja.
-Oh! Is, jak dobrze cię widzieć! Wiesz gdzie jest Elena? Gdzie byłaś?
Opowiedziałam mu szybko co się stało, ale zaraz spochmurniałam.
-Więc Eleny nie ma z Tobą?
-Nie, nie zgubiłeś, ją gdzieś, gdy zgasło światło.
-Nie przejmuj się. Na pewno zaraz ją znajdziemy. 
-Byłem już wszędzie. Martwię się o nią.
-Elcia sobie poradzi. Może jest w którymś z pomiszczeń pomocniczych?- zapytałam ściany i poprowadziłam nieobecnego Barry'ego.

<Cd. Elena>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz