Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

5 września 2014

Od Williama c.d Phantom'a

To ja mam wybrać nieszczęśnika który nie będzie dzisiaj spał? Bardzo chętnie~!
Podniosłem rękę do góry by wytypować na ślepo jakąś osóbkę, ale pech padł akurat na Tsugaru który wychodził z mojej sypialni. Z wielkim uśmiechem na ustach podszedłem do chłopaka i poklepałem go jedną ręką po ramieniu.
- Mam dla ciebie wspaniałą wiadomość~!
- Tak? O co chodzi?
- Trzymasz dzisiaj warte, my się prześpimy, a potem ktoś cię zmieni.- rozejrzałem się szybko, ujrzałem kogoś kto już dawno smacznie sobie chrapał.- On cię zmieni żebyś się wyspał.
- No skoro tak ma być to dobrze.- zauważyłem jak chowa dłonie w długich rękawach, przez chwilę ujrzałem długą ozdobną fajkę. Widocznie wybierał się by zapalić.
Nigdy nie umiałem do końca zrozumieć Tsugaru, on wiecznie był spokojny, szczery i zgadzał się na wszystko. Nie lubił kłótni,  wulgaryzmów i kłamstw, dlatego zawsze mówił całą prawdę. Był wręcz perfekcyjny, a zarazem taki żałosny i niedoskonały. Lubiłem z nim przebywać w jednym pomieszczeniu bo jakoś wtedy spokojniej mi się robiło. Sądzę, że Yassel będzie z nim szczęśliwa.
- No to super. Idź po Yas i ulokujcie się gdzieś tutaj.
Chłopak cofnął się do sypialni i wtedy Phan wrócił z niewyobrażalną ilością kocy, do tego ktoś napalił w kominku.
Gdy wszyscy się już usadowili (Yassel leżała z głową na kolanach Tsu~! Słodziaki.) ja podszedłem do Phantom'a i przytuliłem się do niego.
- Śpimy razem~?

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz