Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

2 września 2014

Od Phantom'a c.d. Tsugaru

Zastanowiłem się na słowa Tsu, sam nie do końca wiedziałem co z tym poczniemy.
- Szczerze powiedziawszy jeszcze nie obmyśliłem jakiegoś konkretniejszego planu.. - westchnąłem - Ale ukrycie się i przeczekanie nie wchodzi w grę. Wykończyliśmy w obronie własnej jednego z nich i teraz zdaje się są wściekłe. Jedyną opcją będzie wyciąć je wszystkie co do jednej, owłosionej nogi..
- To będzie trochę trudne.. - burknął - ..a jak będzie ich ponad sto?
- Nie liczę na mniej.. - wzruszyłem ramionami -...ale pocieszę cię: z jakiegoś względu dopiero teraz je zauważyliśmy, zatem nie mogą być strasznie liczne. Podejrzewam, że nie rozmnażają się aż tak szybko..
- Czy one mają królową? - zgłosiła się jakaś nowsza wadera z watahy, której imię gdzieś mi uciekło - Czy nie lepiej najpierw ją wykończyć? Może potem przestraszą się i uciekną?
- Już mamy problem z jej dziećmi, a co dopiero z niby istniejącą matką.. - westchnąłem bezradnie - Mamy wiedzę znikomą na ten temat. Ma ktoś jakieś pomysły jak się ich pozbyć?

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz