Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

6 września 2014

Od Phantom'a c.d. Williama

- To znaczy? Kot złapał pajączka i mam mu udzielić pochwały, tak? - ukucnąłem przy kocurze i zacząłem go głaskać - Grzeczny, grzeczny..
- Debilu! - dostałem poduszką po głowie - To już drugi tej wielkości, nie sądzisz, że one na ogół jednak nie dorastają do takich rozmiarów!? - spojrzałem na robala; faktycznie był dość spory. - Nie sądzisz, że to małe tych wstrętnych.. no wiesz..?
- Ale skąd on by się tu wziął? - spytałem zdziwiony.
- Tunele? - podsunął Will - One może kopią tunele i składają jaja pod naszym domem?!
- Willusiu.. - postukałem go w czoło - ..wiesz, że my mieszkamy na wodzie, prawda..? - nagle go jakoś olśniło - Nie sądzę, by umiały pływać. Ale możliwe, że z tego zabitego pająka w naszym salonie wypłynęły też jaja czy coś.. - spojrzał na mnie zdziwiony -..no bo gdyby założyć, że jednak to nie tylko królowa składa jaja, tylko jest na przykład jeden samiec, który zapładnia wszystkie pajęczynce.. albo one są wymieszane.. albo coś w tym stylu.. no i jak się je rozetnie to te jaja osadzają się na zwłokach rodziciela i potem wykluwają..? - Will uniósł brew i jakiś czas patrzyliśmy na siebie w milczeniu, a potem jednocześnie przeszedł nas dreszcz i zachciało nam się wymiotować.
- Nie, to chyba tak jednak nie jest.. - chłopak zamyślił się -..jak się w ogóle rozmnażają zwykłe pająki? One jakoś tak.. tak no ten tego, czy jakoś inaczej..? No wiesz o co mi chodzi.. - popatrzył na mnie z wyczekiwaniem.
- No właśnie mnie też to zastanawia: czy jaja zapłodnione są w środku samicy, czy robi się to po złożeniu przez nią jaj.. - nagle zacząłem żałować, że się tym nie interesowałem - ..cholera wie.
- Po prostu dawaj łom i jak się okaże, że tam leżą jaja to będziemy wiedzieli!

<William?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz