Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

27 lipca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Nie rozumiem jednego. Dlaczego to my mamy się zająć tym mordercą a nie policja? Ale w sumie to może być nawet ciekawie i nie będzie nudno.
Zlazłem z jego kolan i pomaszerowałem sie ubrać. Założyłem na siebie ciepłą bluzę i buty. Potem swój czarny płaszczyk i opatuliłem swoją szyję puchtym, białym szlakiem. Pthantom też się ubrał i razem wyszliśmy z domu.
Na zewnątrz wiało i padał śnieg. Aż mi się odechciało wychodzić.
- Phan... musimy iść? Zimno~..!- pisnąłem i wtuliłem pyszczek w szalik.
- I tak nie mamy co robić.
- W sumie racja.- mruknąłem i wsadziłem ręce do kieszeni.
Ruszyliśmy w stronę miasta, nogi nam się topiły w śniegu ale jakoś szliśmy.
- Phan, kiedy masz urodziny?- uśmiechnąłem się do niego.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz