Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

23 lipca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

Phantom sprawił mi rano bardzo miłą niespodziankę. Zebrał się i poszedł z samego rana do miasta po pyszne bułeczki.
Zmywałem właśnie naczynia gdy Phan powiedział że muszę coś zobaczyć.
- Zaraz Phantuś~.- wytarłem ręce w ścierkę.- Czy to takie ważne że moja boska osoba musi to zobaczyć?
- Sądzę że powinieneś o tym wiedzieć.- mruknął.
Westchnąłem i ruszyłem do salonu gdzie chłopak okupował fotel. Pochyliłem się nad oparciem i spojrzałem na gazetę którą czytał. Naprawdę wydało mi się to interesujące.  Zmarszczyłem oczy i wziąłem od niego prasę.
Pisali w niej że zabił już kilka osób ale nie wiedziano o nim nic oprócz tego że nosi maskę. Niestety nie znałem tego gościa a nawet jeśli to go nie pamiętałem przez zdarzenia z pociągu.
- Hmm.. Interesujące~.- stwierdziłem odkładając gazetę na stolik.
- Co o tym sądzisz?
- Że jest sobie jakiś amator który uważa że jak włoży maskę i zabije kilka osób to będzie fajny.- wywróciłem oczami i usiadłem mojemu ukochanemu na kolanach i przytuliłem się do niego.- Uważam że on nie zagraża członkom watahy.- zacząłem bawić się kosmykiem jego włosów.
Phantuś jest taki słodki~..

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz