Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

16 lipca 2014

Od Williama c.d Phantom'a

To co zrobił było dla mnie wielkim szokiem. Chyba pierwszy raz z własnej woli mnie pocałował. To było takie przyjemne uczucie gdy ja nie musiałem się tak starać. A skoro zrobił taki krok to chyba naprawdę nic nie łączy go z tamtą laską.
Postanowiłem na niego nie naciskać bo zaraz się zbierze i wyjdzie. Gdy tylko pocałunek się skończył to westchnąłem cicho i zarumieniłem się.
- No... Phantom... Nie spodziewałem się..- uśmiechnąłem się.
- Wierzysz mi?
- Wierzę.- westchnąłem i przytuliłem się do niego. Był miękki i ładnie pachniał jak zwykle.- Chcesz słodką bułkę i ciepłe kakao?
Puściłem go uznając że już za długo się tulę i poszedłem do kominka. Włożyłem tam kilka pniaków i podpaliłem jedną iskierką.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz