Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

15 lipca 2014

Od Williama c d Phantom'a

Siedziałem na tej ławce i lamentowałem nad swoim losem. Może jednak powinienem go wysłuchać? Ale przecież on ewidentnie cieszył się ze swojej pozycji na tym krześle, a na mój widok jeszcze nigdy się nie zarumienił. Ja po prostu mu się nie podobam! Pewnie jest ze mną tylko dlatego że... nawet nie wiem dlaczego.
Wieczorem będąc już zmarzniętym zebrałem się i ruszyłem w stronę domu. Miałem ochotę zostać tu w jakimś hotelu ale jeszcze bardziej wolałem iść do swojego domku i położyć się w ciepłym łóżku.
Po drodze kupiłem sobie kilka ciepłych słodkich bułek, mleko i kakao, wrócę do domu i rozgrzeje się tym, a poza tym sprawie sobie jakąś przyjemność.
Trzymając pakunek otrzepałem włosy z białych płatków i ruszyłem dalej.
Bardzo się zdziwiłem gdy ujrzałem Phantoma siedzącego na murze przy bramie.
Czekał na mnie? Raczej jednak skończył randkę z cycatą i przysiadł sobie by ochłonąć.
Schowałem nos za kołnierzem mocniej złapałem swoje zakupy.

[Phantom?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz