Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

14 października 2016

Post informacyjny

Witajcie drodzy mieszkańcy Miasta! Na początku bardzo mi miło widzieć starych i nowych uczestników bloga! Coś ruszyło i cieszę się, że nasza praca daje powoli (nawet bardzo) efekty. Jednak ze względu na to, że właśnie rozpoczęłam studia i to w kompletnie obcym mieście, potrzebuję chwilę czasu, żeby móc się jako-tako ogarnąć. Także przepraszam wszystkich tych, z którymi piszę opowiadania, ale muszę zawiesić swoje trzy postacie na tydzień (być może będę musiała przedłużyć ten okres). Nie chcę pisać opowiadań, które będą kiepskiej jakości, tylko dlatego, że nie potrafię się do nich aktualnie w pełni przyłożyć. Nie byłabym fair wobec siebie oraz wobec tych, z którymi piszę. Dlatego też zawieszeniu ulegają następujące postacie:
- Gabrielle De Noir
- Joe Urie
- Amadeusz Jonathan Johnson
Pomimo tego, że zawieszam swoje postacie nie oznacza to, że opuszczam bloga, jako admin. Nie, to nie ma nic do rzeczy. Nadal możecie do mnie pisać w każdej sprawie, a ja postaram się, jak najszybciej odpowiedzieć.
Pozdrawiam wszystkich
Tymbarkocholiczka

1 komentarz:

  1. Bardzo dłuuuuuuuugi ten tydzień, a ja tu czekam niecierpliwie ;-;

    OdpowiedzUsuń