Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

25 października 2015

Przeprosiny

Na pewno zauważyliście znaczny spadek mojej aktywności na blogu w ciągu tego i zeszłego miesiąca. Bardzo przepraszam, jednak nowa szkoła wysysa ze mnie wszelki czas wolny.
Mój stan nieobecności będzie się utrzymywał najprawdopodobniej przez cały rok szkolny z przerwami na ferie, długie weekendy itp. W żadnym wypadku nie umarłam ani nie zapomniałam o blogu - nadal chcę go kontynuować i rozwijać. Po prostu nie będę mogła pisać opowiadań tak często jak kiedyś.
Bardzo mi miło, że mimo zastoju nadal niektórzy piszą, a nowi członkowie się zgłaszają. (':
Tymczasowo blog nie będzie technicznie rozwijany ale mam nadzieję, że niedługo życie da mi szansę to zmienić. Oczywiście nadal możecie prowadzić sesje, a kandydaci na członków mogą zgłaszać się do mnie.

Powodzenia i pozdrowienia, śle Phantom. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz